Якість саджанців

За роки роботи, у нас виробились високі стандарти, яким має відповідати посадковий матеріал. Ми впевнені, що сформувати своє ім’я можемо лише якісною продукцією, і саме тому неякісні товари просто списуються та ніколи не будуть надіслані покупцеві.

 

Упаковка

Ми дуже серйозно ставимось до упаковки замовлення будь-якого об’єму та розміру. Так як наш товар, це живі рослини, при транспортуванні вони можуть бути пошкоджені або підсохнути. Якщо Ви отримали саджанці у неналежному вигляді, просимо, будь ласка, посилку (або загиблі саджанці) відіслати назад, повідомивши про це письмово або по телефону, приклавши фото даних товарів. Ми безкоштовно зробимо заміну або повернемо гроші за саджанці. Зв’яжіться з нами відразу після отримання товару!!! 

 

Законні умови повернення та обміну товару.

Ми завжди прагнемо надати Вам найкращі саджанці та забезпечити високий рівень обслуговування.
Однак, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та статті 707 Цивільного кодексу України, саджанці, як і інші рослини, не підлягають обміну або поверненню, якщо вони належної якості та відповідають заявленим. 

 

Гарантія сортності

Якщо рослина що виросла не відповідає заявленому сорту, його основним характеристикам, вам потрібно зробити фото із цвітінням та нашими бірками на рослинах, тому просимо не зривати бірки при посадці.

Гарантія не поширюється на рослинки, при вирощувані яких не дотримувались основні правила агротехніки.

 

Ми готові замінити рослини протягом 7 діб, при таких умовах:

  • Ви забрали рослини протягом двох діб, з моменту як вони прибули у відділення пошти.
  • Якщо товар має дефекти або не відповідає заявленим характеристикам, зверніться до нас (протягом 24 годин), до висадки рослин в ґрунт. Ми фіксуємо звернення, фото і зможемо замінити товар одразу, або протягом певного терміну, залежно від індивідуальної ситуації.
  • Усі звернення щодо повернення, обміну товару розглядаються згідно чинного законодавства:
    1. товар не був у користуванні
    2. збережений товарний вигляд 
    3. пройшло не більше 7 днів ( без урахування дня покупки ) з моменту отримання товару

 

!Важливо – ми не несемо відповідальність за погодні умови, такі як заморозки, град, дощі, посуха та інші несприятливі та аномальні для рослин погодні явища. Також оплату за послуги доставки (повернення / обмін) товару сплачує споживач. 

 

Консультацію по посадці та догляді можна отримати у нас будь-коли, навіть через декілька років після покупки. 

Зверніть увагу, що саджанці залежно від сезону можуть бути обрізані або підстрижені, великі або маленькі, з листками або без них, із закритою або відкритою кореневою системою. Це нормальний стан рослин і це не дає підстав для повернення товару, тому уважно переглядайте фото саджанців або запитуйте інформацію у менеджера.

Ми маємо право відмовити в претензії у разі навмисного пошкодження товару, відсутності нашої бірки на фото, надання неправдивої інформації або закінчення гарантійного терміну.