Якість саджанців
За роки роботи, у нас виробились високі стандарти, яким має відповідати посадковий матеріал. Ми впевнені, що сформувати своє ім’я можемо лише якісною продукцією, і саме тому неякісні товари просто списуються та ніколи не будуть надіслані покупцеві.
Упаковка
Ми дуже серйозно ставимось до упаковки замовлення будь-якого об’єму та розміру. Так як наш товар, це живі рослини, при транспортуванні вони можуть бути пошкоджені або підсохнути. Якщо Ви отримали саджанці у неналежному вигляді, ми безкоштовно зробимо заміну або повернемо гроші. Зв’яжіться з нами відразу після отримання товару.
Ми готові замінити рослини протягом 14 і більше діб, при таких умовах:
- Ви забрали рослини протягом двох діб, з моменту як вони прибули у відділення пошти.
- Якщо товар не підійшов, зверніться до нас при отриманні (протягом 24 годин), до висадки рослин в ґрунт. Ми фіксуємо звернення, і зможемо замінити товар одразу, або протягом певного терміну, залежно від індивідуальної ситуації.
Звертайтеся до нас безпосередньо, ми завжди підемо на зустріч і вирішимо питання якнайшвидше.
Важлива умова – ми не несемо відповідальність за погодні умови, такі як заморозки, град, дощі, посуха та інші несприятливі та аномальні для рослин погодні явища.
Консультацію по посадці та догляді можна отримати у нас будь-коли, навіть через декілька років після покупки.
Зверніть увагу, що саджанці залежно від сезону можуть бути обрізані або підстрижені, великі або маленькі, з листками або без них, із закритою або відкритою кореневою системою. Це нормальний стан рослин і це не дає підстав для повернення товару, тому уважно переглядайте фото саджанців або запитуйте інформацію у менеджера.
Законні умови повернення та обміну товару.
Ми завжди прагнемо надати Вам найкращі саджанці та забезпечити високий рівень обслуговування.
Однак, відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та статті 707 Цивільного кодексу України, саджанці, як і інші рослини, не підлягають обміну або поверненню, якщо вони належної якості та відповідають заявленим.
Важливі виключення:
Якщо придбані Вами саджанці мають дефекти або не відповідають заявленим характеристикам, Ви маєте право на заміну або повернення коштів.
У цьому випадку, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки протягом 24 годин з моменту отримання посилки, надавши фото рослин для фіксації проблеми.
Ми цінуємо Вашу довіру і завжди готові допомогти Вам у вирішенні будь-яких питань.
Ми працюємо для Вас, і це наше головне правило. Наш обов’язок – чітке та якісне виконання роботи.
Ми завжди підемо на зустріч нашому покупцеві та вирішимо будь-яке питання.